شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۱

به‌منظور افزایش همکاری‌های مشترک فرهنگی انجام شد؛

نشست مشترک مدیرکل کتابخانه‌های عمومی و سرپرستی امور شعب بانک ملت استان سمنان

جلسه همکاری

محمد طاهریان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان به‌منظور افزایش همکاری‌های مشترک فرهنگی با ابوالفضل داودی سرپرست امور شعب بانک ملت استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی سمنان، محمد طاهریان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان به‌منظور افزایش همکاری‌های مشترک فرهنگی با ابوالفضل داودی سرپرست امور شعب بانک ملت استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

محمد طاهریان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی سمنان در این نشست ضمن تبریک سال نو بر تقویت ارتباط بین بانک ملّت و اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان تأکید کرد و گفت: کتابخانه‌های عمومی به دلیل نبود منابع درآمدی پایدار، در پیگیری و پیشبرد اهداف موردنظر و همچنین درزمینهٔ توسعه کتابخانه‌های عمومی و ارتقای سرانه مطالعه با مشکلاتی مواجه هستند و امیدوارم با همکاری مدیریت شعب بانک ملت استان تا حدودی این مشکلات برطرف شود.

نشست مشترک مدیرکل کتابخانه‌های عمومی و سرپرستی امور شعب بانک ملت استان سمنان

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی سمنان در ادامه بر جلب مشارکت دستگاه‌های دولتی، غیردولتی و مردمی به‌منظور برگزاری مؤثر اختتامیه جشنواره رضوی و تأمین منابع مالی برای ارتقاء سطح جوایز مسابقه اشاره کرد و اظهار داشت: حضور و مشارکت گسترده مردم در جشنواره کتاب‌خوانی جشنواره رضوی، نیازمند منابع مالی مناسب است تا شاهد مشارکت پررنگ‌تر مردم در دوره‌های بعدی باشیم.

وی با تأکید بر یکی از دغدغه‌های مهم اداره کل کتابخانه‌های عمومی در راستای توسعه زیرساخت‌ها برای راه‌اندازی حداقل یک باب کتابخانه سیار در استان، خواستار مشارکت فعال بانک ملت استان در این زمینه شد.

طاهریان در پایان با اشاره به لزوم استفاده اعضا از دستگاه کش لس برای عضویت و انجام سایر خدمات کتابخانه‌ای، گفت: مدیریت بانک ملت شعب استان می‌تواند با نصب حداقل یک دستگاه کش لس در هر شهرستان بسیاری از مشکلات پرداخت اعضا را مرتفع و یاریگر اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان در این زمینه باشد.

نشست مشترک مدیرکل کتابخانه‌های عمومی و سرپرستی امور شعب بانک ملت استان سمنان

ابوالفضل داودی سرپرست امور شعب بانک ملت استان سمنان نیز در این نشست رویکرد بانک ملت را توسعه فرهنگ عمومی جامعه فارغ از مسائل مالی و اقتصادی و در چارچوب مسئولیت اجتماعی و حمایت از رشد معنوی و فکری جامعه دانست و گفت: برای گسترش فرهنگ جامعه، آمادگی هر نوع حمایت فرهنگی از مجموعه کتابخانه‌های عمومی استان راداریم. امیدواریم بتوانیم تعاملات و همکاری‌های خوبی در جهت توسعه و گسترش توافقات فرهنگی داشته و خدمات بانکی و مالی مناسبی به اداره کتابخانه‌های عمومی استان ارائه دهیم.

وی بابیان اینکه مدیریت بانک ملت استان افتخار این را دارد تا در برگزاری اختتامیه مسابقه کتاب‌خوانی جشنواره رضوی نیز همکاری و مشارکت لازم را داشته باشد، برگزاری این اقدامات فرهنگی را کاری بس ارزشمند و بزرگ عنوان و ابراز امیدواری کرد: هم‌افزایی و تعامل در برگزاری اختتامیه این جشنواره در موفقیت و گستردگی آن بسیار مؤثر است.

نشست مشترک مدیرکل کتابخانه‌های عمومی و سرپرستی امور شعب بانک ملت استان سمنان

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
7 + 9 =